Blog

Een interessante update van onze partner 3CX: V16 Update 4 Alpha – voegt Client toe in een Chrome-extensie! Bel ons voor meer informatie!

Met Update 4 Alpha kunt u nu rechtstreeks vanuit uw browser bellen en gebeld worden zonder dat u de web cliënt als een tabblad hoeft te openen of zelfs uw browser actief moet hebben. Start oproepen vanuit het venster waarin u werkt, zoals Office 365 of uw CRM. In plaats van u naar een nieuw tabblad te brengen, worden inkomende oproepmeldingen naar de voorkant van uw bureaublad gebracht in de vorm van een pop-up. Read more...

Facturen converteren voor “D-rt Groep”.

SBA heeft recentelijk een project afgerond voor "De D-rt Groep", hieronder vallen de 450 reisbureaus van "D-Reizen" en "VakantieExpress". Als een groot, goed ontwikkeld bedrijf heeft “D-rt Groep” vele leveranciers welke naast het leveren van de benodigde diensten ook zorgen voor administratieve lasten. Door de facturen van deze leveranciers om te schrijven naar de ANVR standaard in de reisbranche kan het administratiepakket van D-rt de facturen automatisch inlezen. Bij uitzonderingen kan D-rt zelf de nodige correcties uitvoeren om de factuur alsnog...

Gespecialiseerde Offerte Tool

SBA presenteert de nieuwe bedrijfsuitrusting – Gespecialiseerde Offerte Tool! Gespecialiseerde offerte tool – is de nieuwe webapplicatie welke geleverd is aan één van onze eerste klanten in de industriële voertuigen industrie. De tool is volledig afgestemd op de automatisering van het interne bedrijfsproces voor het maken van offertes. Zodra de product gegevens zijn ingevuld in het systeem, kunnen offertes in enkele stappen worden gemaakt! Het lijkt op een montagekit – je bouwt een offerte aan de hand van de benodigde bouwstenen,...

Nieuw! 3CX Live Chat & Talk

3CX heeft v16 gelanceerd met hierin nieuwe functionaliteiten waaronder de Live Chat & Talk functie. Wat houd dit precies in? Op uw website kan u de 3CX Live Chat & Talk functie activeren (indien deze compatibel zijn met elkaar). Klanten kunnen dan door middel van het venster wat getoond worden bijvoorbeeld een gesprek starten met 1 van uw medewerkers. Op deze manier heeft de klant direct contact. Op dit moment maken wij zelf ook gebruik van deze functie. Als u naar...

Inkoopprogramma

Voor Uniglobe Two Travel hebben we een applicatie ontwikkeld voor het verwerken van de facturen. Lees meer over de mogelijk heden van de applicatie. Uniglobe Two Travel heeft aan ons aangegeven dat ze geen simpele manier hadden voor het verwerken van inkoopfacturen. Aan de hand hiervan hebben wij het inkoopprogramma ontwikkeld gebaseerd op hun wensen processen. Het doel van het inkoopprogramma was om op een makkelijke manier facturen te verwerken met de juiste gegevens bij de facturen. Als er een mail met een bijlage naar het systeem...

Website Davina Michelle

Op 15-03-2019 is de nieuwe website van Davina Michelle gelanceerd. Dit samen met de release van haar nieuwe single ‘’Skyward’’.  Lees meer over de ontwikkeling van de website. Samen met Sub-Bass Music Group hebben we de wensen besproken voor de nieuwe website. Voor een frisse uitstraling hebben we een nieuwe template geïnstalleerd welke gemaakt is voor de artiestenbranche. Daarnaast zijn er een aantal features bijgekomen. We hebben op de homepagina een gedeelte staan met de laatste video’s. De video’s die op het...

Verbeter je bereikbaarheid en klantinteracties met 3CX!

Het is belangrijker dan ooit om je klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. Waar veel IT-bedrijven de slogan "Altijd en overal bereikbaar" claimen, geloven wij dat dit slechts een deel van het verhaal is. Want wie (naast de nooddiensten) wil er nu echt 24/7 bereikbaar zijn? Wat veel belangrijker is dat als je klanten contact opnemen, ze direct de juiste hulp krijgen—zonder lange wachttijden of herhaling van hun verhaal.

Begin bij het begin

Een goede bereikbaarheid begint met een...