Telefonie 3CX

Wat als alle lijnen bezet zijn?

Jouw klanten moeten efficiënt geholpen worden

"Altijd en overal bereikbaar" is wat menig IT-bedrijf roept. Mooie woorden, maar volgens ons raakt dit niet de kern van goede bereikbaarheid. Geen enkele organisatie wil altijd bereikbaar zijn (naast nooddiensten). Wat je wél wilt is dat als klanten contact zoeken ze snel en efficiënt geholpen worden. Geen lange wachttijden, niet steeds opnieuw je verhaal moeten doen, maar direct de juiste antwoorden krijgen.

Een goed begin is het halve werk

Wij starten altijd met het opstellen van een goed gestructureerd belplan. Door scenario’s zoals “Wat gebeurt er als alle lijnen bezet zijn?” te overwegen en hierop te anticiperen met een doordachte strategie zorg jij ervoor dat jouw organisatie altijd goed bereikbaar is. Als dit staat gaan we pas samen nadenken over hoe de telefonie-omgeving er zelf uit komt te zien. Wil je bijvoorbeeld alleen vaste toestellen of ook DECT toestellen? Ga je gebruik maken van vast-mobiel integraties en hoeveel gebruikers heb je?

De kracht van telefonie 3CX

De behoefte om via tekst te communiceren met bedrijven is de laatste jaren enorm toegenomen. Vertrouw daarom ook niet meer alleen op telefoongesprekken, maar communiceer ook via live chat, WhatsApp, Facebook en SMS binnen dezelfde omgeving. Steeds meer mensen zijn het minder gewend om te bellen, maar sturen liever een bericht met een vraag. Hier slim op inspelen zorgt ervoor dat jouw collega’s uniform en gestructureerd gesprekken kunnen voeren.

Scenario Waar moet je rekening mee houden?
Binnen kantoortijden Gaat bij iedereen de telefoon of er is sprake van een groep of volgorde? Wat als er iemand in gesprek is of er ontstaan lange wachtrijen?
Buiten kantoortijden Wat als klanten contact opnemen buiten kantoortijd? Welke kantoortijden zijn er? Is er sprake van een noodnummer? Wie neemt er dan op en wat krijgen klanten te horen?
Afdelingen Welke afdelingen zijn er binnen het bedrijf en hebben deze afdelingen een eigen nummer en operationele tijden?
Feestdagen Op welke dagen zijn jullie gesloten en wat hoort de klant dan? Denk ook aan de eventuele nooddienst.

Experts

Wij bieden hoge productkennis in combinatie met scherpe tarieven.

Hardware

Wij configureren / leveren ook passende hardware en webapplicaties.

Vast bedrag

Alle functionaliteiten die je nodig hebt voor een bedrag per maand.

Telefonie (3CX) bij onze klanten

Als organisator van zakelijke reizen is ‘goede bereikbaarheid’ voor EMboost enorm belangrijk. Wij leveren en beheren hun volledige omnichannel telefonie omgeving.

Bij Uniglobe Alliance Travel leveren wij de gehele IT-omgeving. Denk hierbij aan de (vaste) telefonie, werkplekken, Microsoft365, back-ups en hebben wij hun volledige ticketsysteem ontwikkeld.

Laten we samen jouw IT problemen omzetten in een succesverhaal. IT die voor jou werkt en de groei van jouw bedrijf ondersteunt. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek de mogelijkheden!

Sparren over jouw IT wensen?

Met onze uitgebreide kennis van 3CX kunnen wij een telefonie oplossing op maat bieden die perfect aansluit bij niet alleen jouw communicatiebehoeften, maar ook die van jouw klanten.