Onze werkwijze

Ervaar transparantie in al jouw ICT-projecten

Onze werkwijze is gebaseerd op snel en kwalitatief handelen. Geen receptionist, maar direct in gesprek met de specialist. Met maandelijkse contracten, duidelijke afspraken en korte responstijden zorgen wij voor een samenwerking die perfect aansluit bij jouw bedrijfsvoering.
Projecten

Grote impact op organisaties, op zowel functioneel als financieel vlak

Helaas zien we dat er vaak onduidelijkheid en miscommunicatie is over factoren in de projecten, zoals over de kosten en de tijd. Om onze projecten in de juiste banen te leiden gebruiken wij een eigen projecten tool waar alle project-stappen, verantwoordelijke personen, gecalculeerde uren en statussen worden bijgehouden. Per project kan je precies zien waar wij mee bezig zijn, wat de begroting is en bijvoorbeeld de geplande oplever-data. Daarnaast heb je de mogelijkheid vragen in te schieten en onze uren live te volgen.

Wij streven naar transparantie
in onze prijzen en afspraken

Onze actuele uurtarieven staan hieronder weergegeven. Wij geven de voorkeur aan een vaste SLA met vooraf afgesproken prijzen. Ben je geïnteresseerd? Neem dan gerust contact met ons op. Wij rekenen geen administratie- of verzendkosten voor onze diensten, tenzij dit specifiek is vermeld in het product, de offerte of tijdens contact.
Tarief (excl. btw) Eenheid Conditie
108.99 Per uur Binnen kantooruren
217.98 Per uur Buiten kantooruren
1,- Per kilometer
30,- Per bezoek

Handige informatie

Bestellingen

Bestellingen worden binnen twee werkdagen verwerkt, waarna u een e-mail ontvangt met de statuswijzigingen en - indien van toepassing - een track-en-trace nummer. De levering gebeurt via verschillende postdiensten zoals DHL, UPS en PostNL, waarbij u uw voorkeuren telefonisch of per e-mail kunt doorgeven. Elektronische diensten worden meestal binnen 24 uur geleverd, kabels en accessoires binnen 24 tot 48 uur, en computersystemen binnen 1 tot 14 werkdagen.

Betalingen

Onze standaard betaalmethode is iDeal, met daarnaast de mogelijkheid om te betalen via overschrijving of automatische incasso. Betaling onder rembours is alleen beschikbaar voor fysieke producten, zoals computeronderdelen, waarvoor extra leveringskosten van €25,00 inclusief BTW gelden. Voor domeinen en webdiensten is rembours niet mogelijk, aangezien deze binnen 24 uur na betaling volledig actief zijn. Zakelijke klanten ontvangen maandelijkse verzamelfacturen met een betaaltermijn van 14 dagen. Abonnementen en overige diensten worden 14 dagen voor de nieuwe periode gefactureerd en moeten vóór aanvang van de periode betaald zijn.

Sparren over jouw IT wensen?

Wij streven naar transparantie in onze prijzen en afspraken; geen verrassingen, maar duidelijke en begrijpelijke kosten.