IT Support

Waar je wel mee verder komt

Geen wachtrijen, bij ons wordt je direct geholpen

Onze visie op IT support wijkt af van wat - helaas - vandaag de dag de standaard is. Wij hebben namelijk geen overbodig lange callflow waarbij je eerst langs 3 keuze menu's moet, de receptionist moet vertellen wat je probleem is en vervolgens in de wacht wordt gezet totdat de support afdeling tijd voor je heeft.

IT Support door specialisten

Onze werkwijze is gebaseerd op snel en kwalitatief handelen. Bij ons heb je altijd direct contact met de benodigde specialist. Heb je bijvoorbeeld issues met een webapplicatie? Dan kan krijg je bij ons gelijk een developer te spreken, heb je problemen met jouw laptop? Dan krijg je bij ons gelijk een engineer aan de lijn of toont jouw narrowcasting omgeving geen content meer? Dan krijg je direct onze technisch marketeer.

Snel en efficiënt geholpen

Klanten hechten veel waarde aan deze manier van remote support, omdat wij snel en efficiënt kunnen helpen, ongeacht waar je je bevindt. Door gebruik te maken van veilige en betrouwbare tools – zoals VPN, terminal services en VNC – kunnen onze collega’s direct meekijken en problemen oplossen alsof ze fysiek bij je op locatie zijn. Dit bespaart niet alleen tijd, maar zorgt er ook voor dat jouw IT-systemen altijd functioneren zonder onnodige onderbrekingen.

SLA

Om de serviceverwachtingen vooraf met elkaar af te stemmen maken wij gebruik van een Service Level Agreement (SLA). Deze worden passend op jouw organisatie opgesteld.

RMM

De adoptie van onze diensten, preventief onderhoud en proactieve monitoring (RMM) is een essentieel onderdeel van de IT-support die wij jouw organisatie bieden.

Garantie

Bij de hardware die wij leveren profiteer je standaard van de meest uitgebreide garantie. Zo kom je nooit voor ongewenste kosten te staan als hardware niet werkt zoals het moet.

IT support voor onze klanten

Bij Kieu Engineering beheren wij de gehele IT-omgeving. Denk hierbij aan de (vaste) telefonie, werkplekken, Microsoft365, Exchange server en back-ups.

Bij Uniglobe Alliance Travel leveren wij de gehele IT-omgeving. Denk hierbij aan de (vaste) telefonie, werkplekken, Microsoft365, back-ups en hebben wij hun volledige ticketsysteem ontwikkeld.

Laten we samen jouw IT problemen omzetten in een succesverhaal. IT die voor jou werkt en de groei van jouw bedrijf ondersteunt. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek de mogelijkheden!

Sparren over jouw IT wensen?

Bij ons geen onnodige tussenstappen of lange wachttijden. Direct contact met de juiste expert, precies wanneer je die nodig hebt. Zo lossen we jouw IT-problemen snel en efficiënt op, waar je ook bent.