Remote support

Remote Support

Support op locatie heeft niet onze voorkeur en wij leveren daarom geen SLA voor support op locatie. Bij het afsluiten van een remote support overeenkomst controleren wij de actuele situatie.

Hierin brengen wij uw netwerk, providers, software, hardware en alle bijbehorende informatie zoals garantie in kaart. Het komt met regelmaat voor dat er wat onderdelen vervangen moeten worden, hierbij kunt u denken aan computers buiten de garantie, oude modems en slechte bekabeling. Ook op software gebied qua updates, licenties en dergelijke moet het op orde zijn. In onze visie begint remote support met een juiste basis, anders is het dweilen met de kraan open.

Voor remote support maken wij gebruik van VPN verbindingen, terminal services en VNC. Deze technieken stellen ons instaat binnen enkele seconde met u mee te kijken, zelfs als u op dat moment op afstand ingelogd ben op uw werkstation.

We stellen het probleem vast, indien het binnen een kort tijdsbestek op te lossen is gebeurd dat direct. In veel gevallen bent u of één van uw medewerkers aan het werk op het moment dat er zich een probleem voordoet. In dat geval bieden wij u aan op een ander systeem te gaan werken of het probleem na werktijd op te lossen.

Consumenten

Voor consumenten hanteren wij een aantal andere voorwaarden voor een aantal zaken, deze zijn hier te vinden:

Remote Support, waarborg de continuïteit van uw organisatie

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en/of offerte.

Vraag ons om een passende offerte

Zullen wij even meekijken?

Via de link ‘Support‘ en/of met instructies via de telefoon kunnen wij meekijken om te zien wat er aan de hand is.