Blog

Back to Blog

Beheer eenvoudig je eigen gebruikers

Eenvoudig zelf het overzicht behouden door je eigen gebruikers te beheren? Dit kan nu met onze tool de ‘’Customerportal’’. In de Customerportal beheer je eenvoudig alle personen binnen jouw organisatie.

Hoe fijn is het dat je zelf een gebruiker rechten kan geven op een mailbox, aliassen kan aanpassen of rechten geeft op een andere map of schijf. Deze handelingen zijn makkelijk uit te voeren in de Customerportal.
Daarnaast is het mogelijk om zelf ook de gebruikers aan te maken, blokkeren en te verwijderen.

Momenteel zijn er 3 diensten welke aan de gebruiker kunnen worden gekoppeld:

  • Windows of terminal account (Active Directory)
  • Microsoft Office 365
  • DUO Security

Op het moment dat u een nieuwe medewerker aanmaakt zal deze automatisch verwerkt worden richting uw servers, Microsoft 365 en DUO Security. Zo blijft alles overzichtelijk geregistreerd op één plek.

We bieden verschillende oplossingen aan voor verschillende organisaties. We kijken samen met jullie naar de oplossing die bij jullie past.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jullie organisatie? Stuur een mail naar servicedesk@sba.nl

Back to Blog